Thursday 6 March 2014

MISTERI!! Wanita Cantik Berubah Wajah Seperti Wanita Berusia 70-an.. [GAMBAR]

// // Leave a Comment

Nguyen Thi Phuong, wanita yang berasal dari Vietnam ini. Walaupun usianya baru 26 tahun, tetapi penampilannya seperti wanita berusia 70 tahun. Dikatakan Thi Phuong menderita alergi dan beliau minum ubat untuk mengatasi alerginya. Namun, tak disangka ubat itu lantas mengubah penampilannya menjadi seorang wanita tua.

Semua bermula sejak ia mengambil makanan laut (seafood), kerana tidak tahan, akhirnya kulitnya kemerahan dan gatal-gatal. Thi Phuong kemudian sering menggaru ketika tidur. Namun suaminya merasa kasihan pada isterinya, yang kemudian suaminya, Nguyen Thanh Tuyên membelikannya ubat.

Ubat tersebut tidak berfungsi dengan baik. Thi Phuong memutuskan untuk berjumpa dengan doktor tempatan yang memberikan preskripsi pil untuk pesakit dermatitis seperti dirinya. Malangnya, ubat tersebut malah membuat keadaan semakin parah. Wajahnya bengkak dan kulitnya seperti melepuh. Ia kemudian menghentikan mengambil ubat tersebut, kemudian beralih pada rawatan alternatif.

Thi Phuong melakukan amalan perubatan tradisional China di wilayah Giong Triom, wilayah Ben Tre, Vietnam. Berharap bahawa gatal-gatalnya boleh sembuh, namun yang dialaminya sangat mengejutkan. Ubat yang diminumnya mengubah bentuk kulitnya menjadi kendor dan keriput, tidak hanya wajah tetapi juga seluruh tubuhnya.




Sumber

0 comments:

Post a Comment